Pytania i odpowiedzi
Kto może skorzystać z promocji?
Promocja jest dostępna dla członków Klubu Podróżnika. W każdej chwili możesz dołączyć do Klubu Podróżnika – zarejestruj się tutaj i korzystaj z promocji.
Jak mogę skorzystać z promocji?
Aby skorzystać z promocji, dodaj do koszyka produkty oznaczone znakiem 30 LAT – 30%, wartość bonu naliczy się automatycznie.
Ile razy mogę skorzystać z promocji?
Dowolnie wiele! Nie ma ograniczeń w zakresie liczby zakupów objętych promocją.
Czy bon można wykorzystać w sklepach stacjonarnych?
Tak. Bony wydane w sklepie
internetowym ważne są w dowolnym sklepie stacjonarnym i w sklepie internetowym. Bony wydane w sklepie stacjonarnym są ważne we wszystkich sklepach stacjonarnych.
Kiedy otrzymam Bon?
Dla zakupów przez internet: Bon wysyłamy emailem wraz z potwierdzeniem wysyłki zakupów lub z zaproszeniem po ich odbiór
do stacjonarnego Sklepu Podróżnika. Czas zależy od dostępności produktów w wybranej lokalizacji. Wybór odbioru osobistego
w sklepie stacjonarnym przyspiesza czas realizacji zamówienia oraz wysyłki Bonu e-mailem. Dla zakupów stacjonarnych: Bon przekazujemy wraz z paragonem za zakupy objęte promocją.
Czym się różni Bon od zwykłej Karty Upominkowej dostępnej na stronie sp.com.pl?
Niczym, jeśli chodzi o sposób wykorzystania. Różnica dotyczy tylko tego, w jaki sposób nadawana jest im wartość. W przypadku Bonu jest to równowartość 30% ceny towaru objętego promocją. W przypadku karty jest to dowolna kwota wpłacona przez Klienta.
Co mogę kupić dzięki Bonowi?
Wszystko, co jest dostępne w Sklepie Podróżnika, jednak bonem nie można zapłacić za kolejny Bon lub Kartę Upominkową, ani za żaden towar objęty promocją 30 lat – 30%.
Czy mogę zwrócić produkty kupione w ramach promocji?
Tak, należy jednak pamiętać, że Bon nie podlega zwrotowi – otrzymasz zatem zapłaconą kwotę pomniejszoną o wartość Bonu.