I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem i pomysłodawcą Klubu Podróżnika jest firma Sklep Podróżnika Przemysław Chlebicki z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grójeckiej 46/50, zwana dalej Sklepem Podróżnika.
- Klub Podróżnika został stworzony, aby ułatwić Klientom sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego sp.com.pl dostęp do informacji o oferowanych towarach, usługach, spotkaniach z podróżnikami oraz autorami literatury górskiej i podróżniczej.
- W szczególności Sklep Podróżnika proponuje niektóre rabaty i oferty specjalne wyłącznie członkom Klubu.
- Interpretacja oraz zmiany postanowień niniejszego regulaminu pozostają w wyłącznej kompetencji Sklepu Podróżnika.
II. CZŁONKOSTWO
- Do Klubu Podróżnika może przystąpić każdy klient, który założy konto na stronie internetowej sp.com.pl, ma ukończone 16 lat oraz wyrazi wolę członkostwa w Klubie Podróżnika.
- Przystępując do Klubu, klient akceptuje regulamin Klubu Podróżnika oraz wyraża zgodę na otrzymywanie oferty marketingowej oraz przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych. Zakres przetwarzania danych jest opisany w Polityce prywatności Sklepu Podróżnika.
- Aby zrezygnować z otrzymywania newslettera należy w zakładce „Moje konto” wybrać odpowiednie preferencje dotyczące subskrypcji newslettera lub wysłać e-mail na adres: bok@sp.com.pl.
- Aby zrezygnować z uczestnictwa w Klubie Podróżnika, należy zgłosić taką dyspozycję e-mailem na adres bok@sp.com.pl, podając swój login do konta. Sklep Podróżnika podejmuje się usunięcia zarejestrowanego konta Klienta oraz/lub jego danych z listy członków Klubu Podróżnika niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu siedmiu dni od wydania przez Użytkownika takiej dyspozycji.
III. KORZYSTANIE Z UPRAWNIENIA
- Członek Klubu Podróżnika ma prawo korzystać z następujących udogodnień w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym:
- gromadzenia na Karcie punktów za dokonane zakupy;
- rabatów i ofert specjalnych tylko dla członków Klubu;
- zniżki progresywnej na większość oferowanych towarów, w wysokości zależnej od liczby zgromadzonych punktów;
- stałej zniżki na wybrane towary
- rabatów na usługi serwisowe i wypożyczanie sprzętu;
- wydłużonego czasu zwrotu (30 dni od daty zakupu) lub wymiany (30 dni od daty zakupu) towarów nieużywanych.
- Członek Klubu poprzez swoje konto internetowe może sprawdzać stan obecnych rabatów oraz liczbę zdobytych punktów.
- W sklepach stacjonarnych członek Klubu może korzystać z przysługujących mu uprawnień po okazaniu lub podaniu numeru Karty Podróżnika połączonej z jego kontem internetowym.
- Członek Klubu może użyczyć swojej Karty Podróżnika dowolnej osobie w celu skorzystania przez tę osobę z tańszych zakupów w stacjonarnych Sklepach Podróżnika. Punkty z tego zakupu zostaną zaliczone na numer tej Karty Podróżnika.
- W sklepie internetowym członek Klubu korzysta z uprawnień poprzez konto internetowe.
IV. KARTA PODRÓŻNIKA
- Karta Podróżnika stanowi poświadczenie uprawnień dla okaziciela w stacjonarnych Sklepach Podróżnika.
- Karta jest wydawana za zgodą Klienta przy zakupie lub dołączana do wysyłanych towarów.
-
Aby skorzystać ze zniżek wynikających z zebranych punktów lub rabatów i ofert specjalnych w sklepach stacjonarnych potrzebne jest zarejestrowanie Karty Podróżnika na stronie sp.com.pl.
-
Członek Klubu może dokonać rejestracji posiadanej Karty podczas zakładania konta lub później w panelu swojego konta.
- Członek Klubu, który nie jest posiadaczem Karty Podróżnika, otrzyma ją podczas najbliższej wysyłki lub wizyty w sklepie.
- Członek Klubu może posiadać tylko jedną ważną Kartę Podróżnika. W przypadku utraty karty, klient może otrzymać nową kartę za opłatą 4 zł. Stara karta jest dezaktywowana. Wydanie nowej karty nie kasuje wcześniej zgromadzonych punktów.
- Karta Podróżnika jest kartą na okaziciela i może być użyczana osobom trzecim.
- Karta Podróżnika stanowi własność Sklepu Podróżnika i może być unieważniona.
V. SYSTEM PUNKTOWY I WYSOKOŚĆ ZNIŻEK
- Wysokość zniżki progresywnej zależy od liczby zgromadzonych na Karcie punktów według poniższej tabeli.
zniżka poziom od 1% beskidzki 100 pkt. 2% tatrzański 200 pkt. 3% pirenejski 300 pkt. 4% alpejski 500 pkt. 5% kaukaski 1000 pkt. 6% andyjski 2000 pkt. 8% himalajski 4000 pkt. - Zniżka stała wynosi 3% i nie jest uzależniona od zgromadzonych punktów.
- Na produkty marek Berghaus, Cumulus, Marabut, Petzl, Salewa, Salomon obowiązuje zniżka stała, która wyklucza zniżkę progresywną.
- Zniżka stała i progresywna nie łączą się z pozostałymi promocjami i wyprzedażami.
- Podstawowym sposobem zdobywania punktów jest dokonywanie zakupów w Sklepie Podróżnika przy przeliczniku 1 zł = 1 punkt.
- W przypadku stosowania innych przeliczników informacja będzie podana na karcie produktu.
- Sklep Podróżnika może również przyznawać punkty w ramach innych akcji promocyjnych.
- Punktów nie przyznaje się za zakupy w cenach hurtowych, wyprzedażowych, negocjowanych i oznaczonych znakiem SP-Outlet.
- Na koniec każdego roku kalendarzowego z Karty kasowane są punkty, które są starsze niż 4 lata. Z dniem 1 stycznia 2019 roku z kart skasowane zostaną punkty za sprzedaż sprzed 01.01.2015 oraz punkty za zarejestrowanie kart wydanych przed 01.01.2015.